Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ekim 2013 Pazartesi

Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar..

...
Akçakoca, 18 Ekim 2013

Önce geçmiş bayramınızı kutluyorum. 5 aydır yazmadım buraya. Ama hemen her gün yazılarınızı okudum..
Çok yoğundum desem; "yazı yazamayacak kadar mı?" dersiniz. Bazen insanın içinden gelmiyor bir şeyler karalamak. Ama bu arada bir sürü fotoğraf çektim. Laf aramızda bazılarını ben bile beğeniyorum..

Elbruz'da gidemedik. Uluslararası organizasyonlarda bazen anlamsız ve sebepsiz sebepler(!) çıkıyor. Nezaket adına dönüp "neden, niçin?" diye kimseye bir şey de sorulamıyor.

Neyse işte geldim yine. Yakın zamanda bir dostum "artık yazsan" diye bir serzenişte de bulunmuştu. Karlı bir dağla gitmiştim,dumanlı bir dağla döndüm..:)

Bir fotoğraf ve bir türküyle hepinize merhabalar..:)





Erzincan Türküsü, Başı Pare Pare Dumanlı  Dağlar..











16 yorum:

  1. janseti göremeyeceğiz demek ki ... Ama dönüşünüze sevindim . Hoşgeldiniz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi;
      Şimdilik evet, nasipse daha sonra..
      Teşekkür ederim,hoş bulduk..:)

      Sil
  2. O bulutların üzerinde zıplamak istedim, hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pe hito;
      Keşke mümkün olsa,kim istemez ki..:)
      Teşekkürler, hoş bolduk..:)

      Sil
  3. Hoşgeldiniz. Fotoğraflarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolcu;
      Teşekkürler, hoş bulduk..:)
      Evet fotoğraflar gelecek nasipse..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. HAYALLERİNLE GEL;
      Teşekkür ederim, hoş bulduk..:)
      Siz de hoş geldiniz efendim..

      Sil
  5. dağların divanesi hoş geldin:))
    o fotoğrafları görmek istiyoruz, susturulduğun günlerin cümlesi olacak diye meraklandım :)

    YanıtlaSil
  6. Anna;
    Teşekkürler,hoş bulduk..:)
    Nasipse paylaşacağım,umarım beğenirsiniz..

    YanıtlaSil
  7. Fakat siz bu sonbaharda dönme işini huy edindiniz ;)
    Sebep olan dostunuza teşekkürler..
    yine de hoş geldiniz..
    Selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaz gidip güz gelenlerden oldum..:)
      Teşekkür ederim, hoş bulduk..:)

      Sil
  8. Ben de aralı sıralı burada olanlardanım, ama yokluğun hissediliyor, ne iyi ettin de geldin deliçocuk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah, hoş bulduk..:)
      Ve teşekkürler..

      Sil
  9. Hoş gelmişsiniz:)

    Fotoğrafları merak ettim... bekleyip göreceğiz inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,hoş bulduk..:)
      İnşallah..

      Sil

Dost dilinden