Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Mayıs 2013 Perşembe

Elbruz Dağı (Kaf Dağı) ve Janset Çiçeği




Bu Aralar..


Elbruz Dağı, Kuzey Kafkasya-Rusya..




Bu aralar rüyalarıma karlı dağlar giriyor hep. En çok da Avrupa’nın en yüksek zirvesi Elbruz Dağı (Kaf Dağı) ve dünyada sadece Elburz Dağı’nda yetişen Janset Çiçeği..
5642 rakımlı Elbruz’un zirvesine çıkıp sesimin yettiği kadar bağırmak ve Kafkas dillerinde güzel kız ya da kraliçe anlamına gelen şu eşsiz ve asil çiçeğin fotoğrafını çekmek harika olacak..
Bu yıl Elbruz’a niyet ettik, hayırlısı Allah’tan..





Janset Çiçeği-Elbruz Dağı





Erkan Oğur-Dağlar






31 yorum:

  1. o kadar guzel bır anlatımla paylasmıssın kı cok merak ettım senden karelerle gormeyı cok ısterım ıns nasıp olur gıdersın bızımlede paylasırsın...guzellikler donatsın yasamını
    Selam ve saygı ıle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayatı güzelliklerle dolu olsun..
      İnşallah hayırlısıyla gidip gelirsem,paylaşırım elbette..
      selam ve saygı benden efendim..

      Sil
  2. Dağ muhteşem ve heybetli görünüyor, çiçek de büyüleyici.. Merakla bekliyorum fotoğrafları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dağ çok muhteşem,çiçek ise harika..
      Umarım bu asil çiçeği görme ve fotoğraflama şansım olur..
      saygı ile..

      Sil
    2. Ne kadar uzun zaman geçmiş aradan....

      Sil
    3. Evet epey zaman geçmiş..
      Bazen yağmur yağmaz,kuraklık hüküm sürer ya..işte öyle bir şey..

      Sil
  3. Sizin çektiğiniz fotoğrafları da görürüz inşaallah. :)

    YanıtlaSil
  4. Cuma'n mübarek olsun Deli Abim,

    Dağ, çok güzel görünüyor... Güzel Mevla'm c.c gönlünüze göre versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah güzel kardeşim..

      Rabbim hepimizin gönlüne göre versin..

      Sil
  5. Elburz'un zirvesinde çekilmiş Janset fotoğraflarını görmeyi diliyorum senin adına..
    Hayalini gerçekleştirmek kısmet olur umarım.. Zirvede son sesinle bizim için de bağır, olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeği görmek nasip olursa paylaşırım elbette..
      Sesimin yettiği kadar..:)

      Sil
  6. dağlar bir sevda değil mi? Gönüle bir kere girdi mi bir daha iflah olmuyor insan... ne mutlu.. dilerim keyifle çıkarsınız o dağa ve rastlarsınız o güzelim çiçeğe.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağlar gerçek bir tutku.. Keyifli olacağını umuyorum..
      Sevgi ve saygı benden efendim..

      Sil
  7. Niyetiniz gerçek olur inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Bizim çerkezlerde Janset ismi çok sık kullanıyordu ama anlamını bilmiyordum
    sayenizde öğrendim

    İnşallah hayırlısıyla gidip görürsünüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah, dosta dilekleriniz için teşekkür ederim..
      saygılar..

      Sil
  9. Demek Elburz'a Kaf Dağı da diyorlar. Şu bizim masallardaki KAf dağı mı acep?
    Sorunsuz bir tırmanış olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet masallardaki Kaf Dağı.
      Umarım sorunsuz ve keyifli olur..

      Sil
  10. Ben göğe komşu topraklarda büyümüş bir çocuğum... Bu yüzden dağlar sevdamdır benim... Geceleri elini uzatıp yıldız toplarsın, sabahları en sert rüzgârların koynunda uyanır, hürriyetin o nahoş kokusunu solursun binbir çiçekte... Bu yüzden özlemlerini ve yüreğindeki tutkuyu anlayabiliyorum... Yolun da bahtın da açık olsun deliçocuk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göğe komşu olmak güzel değil mi.:)
      Hepimizin yolu,bahtı açık olsun..
      Saygılar..

      Sil
  11. ELbrus (5642m) den fotoğraflar..

    https://www.facebook.com/asef.ozhan/media_set?set=a.10151809048261273.1073741825.708916272&type=3

    YanıtlaSil
  12. Artık yazmaya başlasanız diyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Blogunuz en sevdigim blog
    Allahin buyuklugunu hatirlatio hrp bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..:)
      Nezaketinizi saygıyla karşılıyorum..

      Sil

Dost dilinden