Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2013 Pazar

Bahçemize Bahar Gelmiş



Tabiat Uyanıyor..

İstanbul,3 Mart 2013-Bahçemize Bahar Gelmiş-



Bu gün bahçeyi dolaşma fırsatım oldu.Gördüm ki,her şey bahar hazırlığında. Çiçekler,ağaçlar,otlar..

Gülümseyen çiçeklerin resmini çektim ben de.. En güzeller yabani olanlardı yine..

Bu da türkümüz..:))))



Çuhalar çok güzel..









Yabani çiçekler çok çok daha güzel..


Adını bilmiyorum bunun ama muhteşem bir güzellik ve düzen var..



















Çuhalar, sarının her tonunda..








38 yorum:

  1. Süper kareler:)
    dağlarına bahar gelmiş memleketimin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Arif'in bu şiirini çok severim..:)
      En çok da "karanfil kokuyor cıgaram" mısrasını..


      Sil
  2. Özenle dikilmiş olanlardansa ben de kendiliğinden biten çiçeklere hatta otlara hayranım.

    İsmini bilmiyorum dediğiniz yeşil olansa ben sütleğen otu diye biliyorum. Kopardığınızda içinden süt gibi bir sıvı da çıkıyor. Eğer sarı olansa o da karahindiba. Gerçi ben ismini pek sevmiyorum. Yabancı ismi dandelion. Onu daha çok seviyorum galiba.

    http://renklerle-yolculuk.blogspot.com/2011/10/dandelion.html

    Çocukken polenlerini üflemeyi ne çok severdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerin hepsi çok güzel..Ama yabani olanlar her zaman daha güzel,daha doğal..

      Sütleğeni blirim,hatta içinden çıkan o süt gibi sıvı çok acıdır,zehirli olduğu söylenirdi..
      Karahindibabanın (dandelion) polenleri topuz gibi küresel olur ve üfleyince uçuşur..ben de çocukken çok yapardım..

      Sil
    2. Bu sarı çiçeklerden sonra dediğiniz gibi beyaz küreler oluşuyor.

      http://karahindiba.gen.tr/wp-content/uploads/2012/10/karahindiba_otu.jpg

      Sil
  3. :) bize 2 ay gecikmeli geliyor bahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken ya da geç..Bahar çok güzel..:)

      Sil
  4. Muhteşem güzellikler..Bugün ben de bir parkta dolaşıp resimler çektim..Sanırım yayınlanmak için biraz bekleyecekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çiçekler her zaman çok güzel..:)

      Sil
  5. Özellikle ilk fotoğraf ve adını bilmediğiniz fotoğraf nefis olmuş
    Diğerleri de ellerinize sağlık çok güzeller...

    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..:)
      Çiçekler çok güzel olduğu için fotoğraflarıda güzel olmuş..
      Sizin değerlendirmeleriniz önemli benim için..

      Selam ve saygı ile..

      Sil
  6. Kır çiçekleri en özel olanları... Güzellikleri, kokuları ve renkleri doğaldır... Karşılık beklemeden sunarlar tüm güzelliklerini ve emek istemezler, kendiliğinden açarlar her bahar hiç bıkmadan... Ana gibi, yar gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olan her zaman daha güzeldir..
      Kesinlikle size katılıyorum..
      Çok güzel bir tespit..:)

      Sil
  7. Adını bilmiyorum... diye yazmışsın ya altına! Ha işte o çiçek, Deli Abim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o çiçek.. Fotoğrafların içindeki en güzel çiçek..:)

      Sil
  8. Hepsi çok güzel gerçekten. Dün bende çuha çiçekleri ile yapılan bahçe dekorasyonları gördüm. Rengarenk çiçekler bahçeye şenlik havası getirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce hoş geldiniz..:)

      Çiçekler her zaman güzeldir..
      Zarif ve regarenk bir dünyadır çiçekler..

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Evet haklısın..:)
      bizde "çiçek gibi" diye bir tabir vardır..Anlamı;temiz,saf ve doğal demektir..

      Sil
    2. Keşke insanlar da öyle olsa,
      Ya da çiçek gibi olun dediğimizde çocuk masumluğu ile kollarımızı birleştirsek öyle değil mi ?

      Sil
    3. Belki de saf ve nazlı çiçekler gibi insanlar vardır..

      Sil
  10. mis kokularını da yayınlamak mümkün olsa diye düşledim şimdi
    öyle hoş öyle şirinlerki
    sağolasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba şimdilik mümkün değil..
      Ama bir gün bunun da olabileceğine inananlardanım..
      Ben de sizlere sağlık ve afiyet diliyorum..

      Sil
  11. Yeniden canlanmak ,bloğunuzu takibe adlım. banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz efendim..:)
      Evet hem de her bahar..
      Ziyarete geleceğim..:)

      Sil
  12. Muhteşem yaratmak allaha ait
    Bunları görünce bi kez daha düşündüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Muhteşem..!
      Ve hiç bir eksiklik yok..!
      Yücelerin yücesi olan Allah'ın yaratmasında..

      :)

      Sil
  13. Merhaba,

    Yine, yeniden demelerin en güzel hali çiçeklerin renklerinde kaybolmak olmalı..
    O huzuru yaşamak bambaşka, derin bir nefes almak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz..:)

      Ya da her çiçeğin taşıdığı umudu görüp huşu içinde baharı selamlamak..
      Ve Ve çiçeklerin renklerinden bir dünyada huzura ermek..:)

      Sil
  14. heeeey allam böle bahçeniz mi var.
    ya ama ne güzel ne şans ne keyif ne mutluluk.
    bugün ben de bahar yazısı yazmıştım.
    bu fotolar lazımmış.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep, ben köy çocuğuyum,çiçeklerin içinde doğup büyüdüm..
      İstanbul köy gibi değil ama yine de her mevsim gülümseyen çiçekler açan küçük bir bahçemiz var..:)

      Sil
  15. bu harika goruntuler için, içime bahar getirdiginiz için ruhumu aydinlattiginiz için çok ama çoooooook tesekur ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her anınız bahar gibi umut ve huzur dolu olsun efendim..:)
      ben teşekkür ederim..:)

      Sil
  16. Allahım muhteşem..!
    Bunları sizmi üekiyorsunuz ç olacaktı ü değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi muhteşem..!
      Bun fotoğrafları ben çekiyorum nacizane..:)
      amatörce bir heves işte..:)

      Sil
    2. Sana gülmüştüm ama ben de fazladan bir "n" harfi eklemişim "bu" işaret sıfatının arkasın..:)
      Boşuna;"gülme komşuna gelir başına" dememiş atalar..:)

      Sil
    3. Ha ha :)
      Objektifine kuvvet arkadaşm bi gün bende makine alırsam çekecek çok saçmalıklarım var:)
      Kib

      Sil
    4. Eyvallah, teşekkürler arkadaşım..:)

      Umarım tez zamanda alırsın makineyi..Daha şimdiden,çekeceğin fotoğrafları merak etmeye başladım..
      Sen de iyi bak kendine..:)

      Sil

Dost dilinden