Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ocak 2013 Cuma

Ne İstiyorum..?


Mim'e Cevap 

İstanbul : 3 Haziran 2012 -Bahçemizdeki yabani otların arasında görmüştüm bu çiçeği-
Çok güzel,değil mi?

Bu yazı, sevgili "Kahve Molası" (Kahve Telvesi) dostumuzun benden istediği Mim'in cevabıdır..




Tüm insanlık için tertemiz bir zihin istiyorum.Çünkü bütün kötülük ve kirlilikler insan zihninin ürünüdür.İnsan zihni kirlenmeden hiç bir şey(çevre,toplum,inanç,gelenek,tarih..insanlık adına ne varsa) kirlenmez..!
Sevgili dost benim dileğim budur..

Saygı ile..


Türkümüz (Kadir Mevlam senden bir dileğim var)





15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Adını bilmiyorum bu çiçeğin,ama kendisi çok güzel..:)

      Sil
  2. su gibi berrak bir dilek olmuş dilerim gerçekleşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah..
      Gerçekleşsin diye istedim ben de..

      Sil
  3. Çiçeğe bayıldımmmmm. Ne kadar saf, duru...Mim için teşekkür ederim, umarım dileklerinin hesi gerçekleşir. ( buraya yazdığın ya da yazmadığın tüm dilekler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çiçek gerçekten çok güzel..:)

      Umarım herkesin dilekleri gerçekleşir..:)

      Sil
  4. Ne kadar güzel ifade etmişsiniz kötülüklerin kaynağını...

    İnşaallah zihinler şeytanlıklardan arınsın diyelim biz de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bütün kötülüklerin kaynağı insan! Yani biz..
      İnsanlık kendisi için tertemiz bir zihin yapısı inşaa etmeli artık..

      Sil
  5. bende Amin diyom.dileklerine;yazdıkların dua olur inşaAllah.hemde çok güzel ibret alabılene. hemşehri değil hemşerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim duamdır bu..
      Rabb'im bizi ibret alanlardan eylesin hemşerim..:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Beyaz,saflığın duruluğun sembolü ve her zaman güzel..

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Deli çocuk çiçek muhteşem, bayıldım İnan ki!

    Dileğin de çok guzel, çok anlamlı :))

    Yağmur

    YanıtlaSil
  9. Çiçek güzel evet,yani hem güzel hem de farklı..

    Dileğim herkes için..:)

    YanıtlaSil

Dost dilinden