Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Ocak 2013 Pazar

Galata Köprüsünde Akşam




Bir İstanbul Akşamı

Dün akşam Galata Köprüsü'den geçerken bu kareler objektifime takıldı.
Sert ve rüzgarlı bir hava vardı.Ve Süleymaniye'nin silüeti muhteşem görünüyordu. İyi ki makina yanımdaymış dedim..


Haliç ve Süleymaniye



Balık tutmaya çalışanlar,Karşı kıyı Üsküdar


Galata Köprüsünün müdavimleri







Güneş batarken Süleymaniye

Beyazıt Kulesi

Süleymaniye


Uzaktan Fatih Camii



(19 Ocak 2013-Cumartesi akşamının bereketi..)

24 yorum:

  1. kuzenim bana -uzun seneler önceydi bu- hep ilk fotoğraftaki gibi kartpostallar atardı...sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah, kartpostallık olmuş demek ki..:)
      Denk geldi açıkcası.
      Köprüden böyle bir açı yakalayabileceğimi hiç düşünmemiştim..

      Sil
  2. Her kare ayrı bir güzel..Bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı fotoğraftan çok daha güzel..
      Ve köprünün üstündekiler de,o an köprüden geçenlerde pek farkında değildi bu güzelliğin..

      Sil
  3. İyi ki makine yanınızdaymış :) Harika fotoğraflar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah denk getirdi.Yoğun bir günün akşamında fotoğraf çekmek gibi bir niyetim yoktu..
      Fotoğraflar harika ama İstanbul bir başka harika..:)

      Sil
  4. Gani gani bereketli akşamlara Deli Abim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah kardeşim..Bereketin sahibine hamdolsun..:)

      Sil
  5. Allah diyorum :) Akşam akşam gözlerimiz bayram etti.
    Hakikâten bereketli bir akşam vakti imiş.
    Hayrını görün.

    Âşk ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çevremize bakınca bereketin ne kadar sınırsız olduğunu anlıyoruz..
      Ki İstanbul bereketli bir belde,Hayra gark olmuş,kıymetini bilene..

      Selam ve saygı ile..:)

      Sil
  6. Wooow. blogunu yeni gördüm, Harika,
    Bende sarıyerden yakaladım o gün batımını,
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2013/01/saryerde-gun-batm.html
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz..:)
      Bazen denk geliyor.Ben acemiyim daha..
      Sizin çektiğiniz fotoğraflara baktım çok güzeller.

      Sil
    2. İLginize ve beğeninize teşekkür ederim

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bütün güzelliklerin yegane sahibi O..

      Sil
  8. akşamın o tatlı kızıllığında kaybolduğum bir zamanda minarelerden yükselen ezan sesine sakladığım duamdın ve sen bir şiirin en kıskanılası yanıydın...
    gözlerimin gezindiği anların o eşsiz karelerinde kıyılara vuran o hırçın dalgalarsa duygularımın dillenişiydi ve gece ağır ağır inerken yeni bir rüyaya uyumak düşüyle yarının umuduyla hayata tutunuyordum sen diye...
    tebrik ederim bu harika paylaşım için kelimelerime yol oldun görünce güzelliği kaldım öylece gören yüreğine sağlık...
    saygı ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yarının umuduyla tutunuyoruz hayata..
      Bazen de yarının umutsuzluğuyla boş veriyoruz her şeye..

      Güzel yorumunuz ve takdirleriniz için teşekkürler..
      Saygı benden efendim..

      Sil
  9. Hepsi güzel tebrik ederim. Ama son 4 fotoğrafı daha çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz efendim..:)

      O an güzeldi,ben sadece an'a tanıklık ettim..

      Sil
    2. Eminim öyledir.
      Benim kullandığım makina amatör bir makina olduğu için gördüğüm hiçbir şeyi olduğu gibi çekemiyorum haliyle. :)

      Sil
  10. Günbatımı resimlerine ayrı bir merakım var bilirsin dost bunlar muhteşem olmuş gün tüm haşmetiyle eteklerini toplarken yıldızlarla süslenmiş geceye yolculuğu haber vermekte... Yüreğini koymuşsun bu fotograflara sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Dost..:)
      Takdirlerin her şeyin üzerinde..!
      Denk geldi,O an orada olmaktan başka bir marifetim yok..!

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz..:)
      Teşekkür ederim..
      Gerçeği fotograftan daha muhteşem..:)

      Sil

Dost dilinden