Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Kasım 2012 Cumartesi

Ellerinizden Öperim..






1965' li yıllardaki Tercan 17 Şubat İlköğretim Okulu


Yarın Öğretmenler günü. Bizleri yetiştiren o eşsiz ve fedakar insanları yadetmek istedim.


Öncelikle 6 yaşımda bir köyden gelip ilkokula başladığım,yukarıdaki resimdeki taş binada bana bir anne şefkatiyle kol kanat geren saygıdeğer ilk öğretmenim Gülseren Güçlü hanıfendinin ellerinden saygıyla öperim.
Yine Tercan Orta okulundaki Öğretmenlerim;Aziz Yılmaz,Hüseyin Altun,Muhittin Demiralay,Fazıl Karadeniz,Musa Demir'in de ellerinden öperim. Aramızdan ayrılan Kahraman Ecel hocaya da rahmetler dilerim.
Erzincan Lisesi'nde üzerimde emeği olan;Metin Ayık,Yılmaz Kızıltan,Nurten Kızıltan,Adnan Şentürk.Suat Işıldak (Ya Suat Hoca sen olmasan fiziği sevmezdim..),Mustafa Yılmaz,Kani Alp,Halil Meletlioğlu hocalarımın ellerinden öperim.
Ve Hacettepe Üniversitesi Hazırlıkda Dr. Mis Anna,Fizik Müh.'de Çokca İstifade ettiğim,Prof. Dr. Acar Işın,Prof. Dr. Yalçın Sanalan,Prof. Dr. Fevzi Apaydın,Prof. Dr. A.Ünal Yarımağan Hocalarımın da ellerinden öperim. Yetişmemde hepsinin özel emekleri vardır. Haklarını ödemem mümkün değildir.


(Bir de not yazayım; Şu yukarıda resmini gördüğünüz bina benim ilk okula başladığım binaydı. Bana çok sevimli gelmişti o zaman.Bendeki yeri hep ayrıdır.En çok da ahşap döşemeli uzun koridorlarında koşmayı severdim.)



20 yorum:

  1. Vefa güzel bir duygudur
    Yüreğinizden eksik olmasın hiç

    Yıllar önce ilkokul öğretmenimin numarasını bulup aramıştım inanılmaz mutlu olmuşlardı.
    Babama bahsetmiş çok duygulandığını.
    Sonra memlekete gittiğim bir bayram ziyaretlerine gittiğimde sitem etmişti hiç bir öğrencisinin hatırlayıp da sormadığını.
    Zaman bizleri vefasızlaştırmış üzüldüm çok...

    Sizin gibi vefalı insanların çoğalması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Bir insanın gelişiminde her basamakta bir öğretmen var...Günleri kutlu olsun tüm öğretmenlerin...Vefalı öğrenciymişsiniz vesselam :)

    YanıtlaSil
  3. İnsan bu kadar ismi hala nasıl aklında tutabilir ki? Geçenlerde ben de bir kaç hocamın ismini hatırlamayı denedim. Sonuç fiyasko!

    YanıtlaSil
  4. 17 şubat doğum günüm :) tesadüfe bakarmısın...

    Okulunu öğretmenlerini hatırlaman gerçekten çok vefalıca bir davranış.

    Yetişmemizde emeği olan tüm öğretmenelerimize saygılar sevgiler.


    YanıtlaSil
  5. Deli çocuk çok sevmişsin öğretmenlerini.hepsini tek tek hatırlaman ayrı bir güzellik.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ays;

    Vefa güzel bir duygu haklısın,Öğretmenlerimiz çok fedakarlık yaptı bizim için.Arada bir ellerinden öpmek gerek..

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Pabuc;

    Öğretmenlere saygı ve sevgimizi gönderelim istedim.
    Benim vefalı olmamdan çok;öğretmenlerimin hepsi çok güzel insandı..
    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili GüneşKitabeleri;

    Güneşe çıkmışsın,ya da güneş ülkesine..:) Bu ismi kullandığını bilmiyordum ben..!

    Öğretmenlerimin hepsi çok özel ve fedakar insanlardı,onlara çok şey borçluyum.

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili özgür;

    Güzel tesadüf evet..:)
    17 Şubat Tercan'ın düşman işgalinden kurtulduğu gün,onun için ilk okulun adı da 17 Şubat olmuş..

    Öğretmenler insan hayatında derin izler bırakan fedakar insanlardır.
    Bizleri yetiştiren tüm öğretmenlere sevgi ve saygımız sonsuzdur.!

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Adsız;

    evet,Çok sevdim öğretmenlerimi..
    bu özel günde,bizi yetiştiren öğretmenlerimizi saygı ve sevgiyle yad ediyorum..:)

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  11. Evet bende aradım bende numaraları olan öğretmenlerimi, Okulun da süpermiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili siyahkuğu;

      Öğretmenlerimizin bizde çok emeği var..

      Evet ilk okulum çok güzel bir bina..:)

      Sil
  12. çok güzel bir yazı.
    kutlarım duygun ve düşüncelerin için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili deeptone;

      teşekkür ederim..:) yazı güzel insanlara atfedildi,ondan güzel..:)
      Saygılar..:)

      Sil
  13. Beni de böyle hatırlayan öğrencilerim olacak mı kimbilir nedense yazın beni çok duygulandırdı.Çok vefakar bir öğrenciymişsin.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili huyumkurusun hoş geldin..:)

    Umarım ve dilerim ki bütün öğrencileriniz sizi hayırla yad eder..
    Vefakarlık belki,ama ben,bende emeği olanları hayırla ve muhabbetle yad etmek istedim..

    Çok şey borçluyum öğretmenlerime..

    Saygı ile..

    YanıtlaSil
  15. bende erzincan lisesinden mezun oldum:)

    Ne tesadüf di mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Amak-ı Hayal;

      Ama güzel tesadüf..:)
      "Canlılar ikiye ayrılır,bir normal CANLILAR,bir de ErzinCANLILAR" derler..

      Saygı ile..

      Sil
  16. çok iyi bi deli çocuksunuz :)belli.neden budeli çocuk ki kim koydu sana bu güzel ismi?çok güzel yazıyorsun.yani anlamlı ders alınası yazılar. var olasın.benim öğretmenlerim rahmetli oldular.birisi Doğan Baran onu biliyorum rahmetli olduğunu diyer ikisini ne oldu bilemiyorum Ayten Tıkı,ve Nurten Demiray bi bulursan haber ver.saygı ile

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Perihan hoş geldiniz..:)

    İltifatlarınız için teşekkür ederim. Kaybettiğiniz öğretmenleriniz için Rahmet diliyorum.

    Saygı ile..

    YanıtlaSil

Dost dilinden