Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ekim 2012 Perşembe

Memleket Havası



Memleket Manzaraları

 
 
 
 
Bugün çektiğim resimlerden..
 
 
 
Dün geldim.Özlemişim doğup büyüdüğüm toprakları.Bu gün öğlenden sonra fotoğraf makinasını alıp dağları dolaşmaya çıktım.Objektife bir sürü kare takıldı.Yukarıdaki kare hoşuma gitti,kamışların püskülü..Işık ters taraftan gelince çok güzel bir resim çıktı.. Doğup büyüdüğüm toprakları çok özlemişim.Buraya gelince daha iyi anladım bunu.
 
Bayram için geldim.Annem,babam ve kardeşlerimin hepsi burada.Bayramı birlikte kutluyacağız.Ayrıca geleneğimiz gereği;yakınlarımızı ziyaret edeceğiz.Küçüklüğümde yaşadığım bayram sevincini hatırlıyorum da özlem duyuyorum o sade coşkuya..
 
Evet dostlar yarın kurban bayramı,Hepinizin bayramını kutluyorum.Bayram gibi bir bayram geçirmeniz dileği ile..:)
 
 
 
Bu gün gördüklerim
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


22 yorum:

  1. bulutlar ve ışık nefismiş ve siz çok iyi görmüşsünüz bunu
    Sanırım gün ortasında çekim yaptınız ışık biraz sert...
    Diyaframı biraz daha kısma imkanınız olsaydı keşke çok daha etkili fotoğraflar elde etmek mümkün olurdu..

    sevdiklerinizle hasret giderdiğiniz, çocukluğunuzdaki bayram coşkusunu yaşadığınız güzel bir bayram diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ays hoş geldiniz..

    Fotoğraf konusunda pek tecrübeli değilim..Yeni yeni öğreniyorum..

    Sizin de bayramınız huzur ve mutluluk içinde dolu dolu geçsin..

    YanıtlaSil
  3. uzun kavaklardan, dar köy yollarından ve bol bol dağ manzaralarından anlaşılıyor herşey:)

    Memleket havası gerçekten iyi geliyor...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Amak-ı Hayal;
    Memleket çok güzel havası da..tavsiye ederim..:)

    YanıtlaSil
  5. kim boyuyor ağaçları sarıya böyle güzel...

    YanıtlaSil
  6. Gitmeden, Erzincan'ı sayende görmüş oldum bir nebze de olsa Deli Abim :) Bayramın mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sonsuz Kuyu;
    Sonbahar mevsimi,yani güz..
    Sarının bütün tonlarıyla gelmiş buralara..Ve müthiş gayretli,aynı zamanda eşsiz bir sanatçı..:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Öz;
    Senin de bayramın mübarek olsun..:)
    Gitmeden görmek pek mümkün olmuyor..!

    YanıtlaSil
  9. ne güzeeeel.

    en çok dağları sevdim.
    bulutlu yüksek olanları.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili deep;

    Dağlar hep güzel..
    Hele ki zirveleri karlı,bulutlu yüce dağlar..:)

    YanıtlaSil
  11. Harika kareler ellerinize sağlık...fotograflı postlar ayrı bir güzel...

    YanıtlaSil
  12. :) Ben her zaman ki gibi kıskandım

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Pabuc;
    Memleketimiz çok güzel,fotoğrafta göründüğünden en az on kat daha güzel..!
    Yavaş yavaş öğreniyorum fotoğraf çekmeyi..daha güzel fotoğraflar paylaşmak için..

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ateş Böceği;

    Yine neyi kıskandın sen?
    Fotoğrafları mı,yoksa bayramda memleketime gitmemi mi?

    Bu arada biz Ağrı'ya üçüncü
    tırmanışımız yaptık..:) kış ortasında da Allahuekber'e tırmandık..:)
    Ve çok güzel fotoğraflar çektim..:)
    Kıskançlığın geçsin diye söylüyprum bunlar..:)

    YanıtlaSil
  15. Fotograflarin basarili olmasini kiskandim mi ne :D

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Defter-iKebiR hoş geldin..:)

    Bence fotoğraflar kıskanılacak kadar başarılı değil..
    Çünkü ben acemi bir fotoğrafcıyım daha..:)

    Ama fotoğrafladığım coğrafyayı kıskandıysan.. Çok uzak değil..:)

    YanıtlaSil
  17. Hosbulduk gercekten. Arada ziyaretcin oluyordum ama uzun zamandir dolasmamistim bu yamaclari =)

    Üc fotograf var ki onlarin basarisi sadece cografya degil. Fotograf dedigin biraz tesadüp biraz bakis acisi. Evet bazilarinda isik patlamasi dedikleri sey var sanirim ama zaten cekmek istedigin günes oldugu icin bu cok normal.

    Zaten uazk ne ki diye baslardim felsefeye de, gercek olmaz. O daglar simdi bana cooook uzak be cocuk...

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  18. Resimlere baktım, ya İç anadolu dedim ya da Adıyaman. Erzincanmış meğer, bizim memleketin komşusuymuş.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Defter-iKebiR;

    Uzaklık göreceli bir kavram..
    Ben yakın olduğunu düşünüyorum..:)

    Evet Fotoğraf bazen denk gelir..

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
  20. Sevgili N.Narda;

    Resimler Erzincan'a ait..
    8 ile komşuyuz biz..:)

    YanıtlaSil
  21. Siz Erzincanlı değilsiniz, siz de komşusunuz yani:)Biz kütük olarak 29 numara ile ikamet ederiz TC trafik dünyasında:)

    YanıtlaSil
  22. Sevgili N.Narda;

    24 ayar Erzincan'lıyız biz..:)

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil

Dost dilinden