Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Ekim 2012 Pazar

Geldi/m

 
Geldi/m..
 
 
Everest'te güneş doğuyur..
 
 
Uzun zaman oldu yazmayalı.
İlkbaharda gitmiştim geçen yıl. Sonbaharda geldim.  Sonbahar hüzün mevsimidir bilirsiniz..Hüzün ve hazan vakti. Hüzün bizim öteki yanımız,sadık yoldaşımız.. Hiç terk etmedi!  Yarı yolda koymadı..!
Neler mi yaptım? Bol bol “serserilik” ettim. Kendimi buldum galiba,kendi ayak izlerimi sürerken!

“Deli”liğin güzel bir şey olduğunu anladım! Yeni bir dünya keşfettim,hep aradığım bir dünyaydı. Renklerin ve seslerin anlamını bildim! Anlamanın anlamını da..!

 
****

 
Şimdi ;düşlerimin kıyısında gemiler durur.
Alıp “biz”i kendi dünyamıza götürecek.
Güneşi,altın sarısı saçlar,
Ormanı, zümrüt yeşili gözler olan bir dünyaya..

 
****

 
Umudum diri benim!
Yeni açmış nazlı bir çiçeği seyre dalar gibi umudum..!


19 yorum:

  1. hmm hoş geldin:)
    aslında bende hoşgeldim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili DepresifPolyanna,
    Siz de hoş geldiniz..

    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Lô - Lâ;
    evet umut güzeldir,yaşama azmi ve zorluklara karşı koyma gücü verir insana..

    Hoş buldum efendim..
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz efendim iyi ki geldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ateş Böceği,
    Teşekkür ederim,hoş buldum..
    Ve umarım burada her şey yolundadır..:)

    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  6. Sefalar getirdin Deli Abim, hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Öz kardeşim,
    Safalar bulurum bulurum inşaallah..:)

    YanıtlaSil
  8. İnsan ilkbaharda gider, sonbaharda döner mi!Genelde sonbaharlarda gidilip, ilkbaharlarda dönülür ...
    yine de Hoş Geldiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Sonsuzkuyu;
    Zamansız geldim galiba.
    Ama zaten zamansız gitmiştim sana göre..
    Bi daha gidersem önerini dikkate alırım..:)
    Ve yine de hoş buldum efendim..:)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili deeptone;
    Hoş geldin..:)

    geldim işte,biraz geç kalsamda..

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldin:)

    Bi silkelenmişte gelmiş gibisin..

    Sevindim iyi olmana..

    YanıtlaSil
  12. Hoş buldum:)

    Sen de hoş heldin..:)

    umarım sen de iyisindir..

    YanıtlaSil
  13. Sevgili belh;
    Sen de hoş geldin..:)

    Nerelerdesin..?
    Bloguna ulaşılamıyor..!

    YanıtlaSil
  14. hımm,bu özgürleşme kendini bulma meslesini konuşmamız gerekecek, buraya bu kadarcık yazıp çıkmakla olmuyor bu işler :)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili N.Narda;

    Özgürlük ve kendini bulma/kendini bilme konusu çok uzun bir mevzu değil aslında.:)

    YanıtlaSil

Dost dilinden