Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Şubat 2011 Cuma

YÜREK SARSINTILARI-6

Görsel : Deviantart


''Dilber muhabbetten niye kaçarsın''
''Böyle midir yolunuzun töresi''

''Efendim efendim benim efendim''
''Benim bu derdime derman efendim''
                            (Pir Sultan Abdal)



Bazen güzel günler için bir ömür bekleriz..
Bir ömür...

Sessiz çığlığımı,
hangi kör kuyuya haykırsam ki..
Hangi uykusuz gece inkar eder ki...
Yürekteki yangını..

Bazen elim varmaz kağıda kaleme..
Bazen taştan ağır olur kelime..
Bazen ateşten sıcak, yapışır elime..
Düşer  yüreğime...
Kor gibi…

Susma zamanıdır...
susayıp da kana kana içemeden...
Susma zamanıdır...

Susma
ve
susama
zamanı…




Arzu : Derdim Çoktur Hangisine Yanayım
Yöre : Erzincan

44 yorum:

  1. Ne çpok severim bu türküyü, zaten hüzün var bu ara bünyemde, sabah sabah yapılır mı bu bana yahu?

    Güzel bir gün olsun ve güzel bir haftasonu...

    YanıtlaSil
  2. susarsın ve susarsın o zaman..
    çünkü, sus payıdır sana düşen..

    YanıtlaSil
  3. Bazen güzel günler için bir ömür bekleriz.
    Umutlar ezim ezim ezilir ama o yolun sonu hiç gelmez.
    Aldığın nefesin tadı kaçar.
    Kİmse yaşasın istemem.
    Bir ömür beklemek kötü olmalı.
    Hele susmak en zoru.
    Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. 'Bir seviyi anlamak bir yaşam harcamaktır./Harcayacaksın...'

    diyeceksin Özdemir Asaf gibi,
    ya da;



    'Ya zamanından çok erken gelirim

    Dünyaya geldiğim gibi

    Ya zamanından çok geç

    Seni bu yaşta sevdiğim gibi

    Mutluluğa hep geç kalırım

    Hep erken geldiğim gibi mutsuzluğa

    Ya herşey bitmiştir çoktan

    Ya hiçbirşey başlamamış

    Öyle bir zamanına geldimki yaşamın

    Ölüme erken seviye geç

    Yine geçikmişim bağışla sevgilim

    Seviye on kala ölüme beş...'

    diyeceksin, Aziz Nesin gibi..








    Öyle bir zamanına geldimki yaşamın

    Ölüme erken seviye geç

    Yine geçikmişim bağışla sevgilim

    Seviye on ölüme beş kala

    YanıtlaSil
  5. Cuma'n mübarek olsun sevgili Deli :) 8 aylık kısa saz hayatımda ne güzel çalardım kendimce bu türküyü, bak hatırlattın yine, eyv'Allah :)

    YanıtlaSil
  6. her şeyin bir vakti vardır ne de olsa. susmanın da vakti gelmiş demek ki...bir an önce sözlerin dile gelmesi dileğiyle...

    yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Susmanın da,susmanında vakti vardır.Vakit gelince susarsın,Vakit gelir konuşursun.

    HERŞEYİN VAKTİ VAR..:(

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Sazan;
    Hüzün güzeldir..
    ya hiç hüzün olmasaydı..
    ''Aşkın deryasını''nasıl boylardı insanoğlu.?

    Türkü güzel evet hem de çok güzel..
    Hem de ne derin anlamları var..:)))

    Ben de güzel günler ve güzel hafta sonları dilerim..:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Üryan;
    Susmaya da,susamaya da,Payımıza düşen ''sus payına'' da eyvallah..

    ''canan''dan ne gelirse ''can'' üzredir..:)))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili amak-ı hayal;
    Çok güzel yazmışsın,
    Yüreğine sağlık ne desem ki..
    temennilerine katılmamak mümkün mü..?

    sevgi ve saygıyla..:)))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili ömür;
    Hiçbir zaman geç değildir..
    Ve hiçbir zaman AŞK'a geç değildir..
    AŞK olsun..
    AŞK olalım
    Ve AŞK kalalım..:)))
    AŞK'a bin selam olsun..:)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili OZ;
    senin de cuman mübarek olsun...
    Bir gün çalarsın bize inşaallah..
    Evet türkü(deyiş) çok güzel..
    sana da eyvallah,sazına da eyvallah..:)))

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Maya;
    Susmak ta susamakta bizim için..
    An gelir susarız..
    Ve her susma en şiddetli acıyı susar...
    Her susama Kerbelayı susar...

    Dile gelenler aşkına..
    Ateşten kelimeler aşkına..
    ve acısını susanlar aşkına..:)))

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Pınar;
    Bazen susacağız...
    susma zamanıdır...
    Zamanı gelince de konuşacağız..
    söz zmanı..
    Ve Susayacağız kana kana içmek için..
    sevgi ve saygı ile..:)))

    YanıtlaSil
  15. Yok be, saz mı kaldı hatırda, bir tatlı anıdır şimdi mazide, hepsi o kadar :)

    YanıtlaSil
  16. Mesela demiştik...
    Sevgili OZ mesela..:)

    YanıtlaSil
  17. Ben gardımı alayım da, ne olur ne olmaz :) Eyv'Allah...

    YanıtlaSil
  18. Israr etmezdik
    O kadar korkma..:)))))))

    YanıtlaSil
  19. siiriniz cok güzel .bu türküyü ben de cok severım bu arada, ama okurken dilime su sarkı dolandı ;

    http://www.youtube.com/watch?v=Az8fdBvBg2M


    eylül..

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten sevenler, karşılık beklemeden severler.(AHMET HAMDİ TANPINAR)Gerçekten sevenlere madalya verilmiyor ama devam gerçekten sevmeye..Sonunda susup gitmek olsa da..Selamlar sevgiyle..

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Adsız;
    Hoş geldin,
    Şiiri beğenmene sevindim..
    Teşekkür ederim..

    Türkü için de...
    Güzel bir Erzincan Türküsü...
    Arzu da çok güzel yorumlamış...

    Hangimiz Derin sevdalara mağlup olmadık ki..?
    Hangimiz acımızı susmadık ki..?

    ''eylül..''Ü bilmek isterim...

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Kelimeler Dünyası;
    Madalya verilmese de,
    gerçekten sevmeye devam..
    Sonunu düşünmeden..

    Selam ve sevgi ile...

    YanıtlaSil
  23. Sevgili deep;
    Çok teşekkür ederim..:)))

    Güzellik sizsiniz...
    Güzellik siszin bakışınız..
    Güzellik sizin anlayışınız..

    Üstad'lık haddime değil..
    Üstadların eline su dökebilsem...
    kendimi bahtiyar sayacağım..

    Saygımla..:)))

    YanıtlaSil
  24. Müzik de güzel yazı da!
    Ama ben fazla susunca, onlar içimde büyüyor ve beni uyutmaz oluyor. Çok fazla susabilenlerden değilim ama susabilene hep özenirim... Keşke derim o kadar sabırlı ve ketum olabilseydim!

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Can Suyu;
    Hoş geldin,

    Beğendiğinize sevindim..
    Teşekkür ederim..

    Bazen susarak daha çok şey söylenir ya..
    Ama konuşmak da gerekli..
    Saygımla..:)))

    YanıtlaSil
  26. Bazen öyle bir yazıyorsun ki altına söyleyecek söz bulamıyorum :)

    YanıtlaSil
  27. mirim :)
    "yürekteki yangını" olmalı.
    "yürekte ki yangını" olursa, bir mısra daha gelmeliydi ardından. düzeltiver :)

    görmüş müydün benim şiiri?

    YanıtlaSil
  28. Sevgili fracesca;
    Teşekkür ederim..
    Ancak fazla abartıyorsunuz..
    Söylenecek söz her zaman vardır...
    Saygı ve sevgi ile..:)))

    YanıtlaSil
  29. Sevgili deep;
    Çok haklısın,
    Dostça uyarın için bin teşekkür..:)))

    Senin şiiri görmemiştim..
    Blogundaysa bakacağım..:)))

    Kandiliniz kutlu olsun..:)))

    YanıtlaSil
  30. inannmıyorummm benım yorumu silmis bu deli cocuk ! :)) sana huysuzluk edersem gorursun sonra :)

    eylüll :)

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Lö-La;
    Teşekkürler..:)))
    Hep gülelim ve gülümseyelim..
    :)))

    YanıtlaSil
  32. Sevgili Adsız;
    Yorumun sadece bana hitabediyor diye silmiştim..
    ama buraya alıyorum tekrar..
    kırılma lütfen..:)))

    ''ben huysuzeylül :) sadece bu :) kapattım blogu ama sizi ve sizin gibi bir kac blog yazarı
    takip ediyorum :)''

    Artık huysuzluk etmezsin değil mi..:)))

    YanıtlaSil
  33. anlaşıldı efendim :) no huysuzluk yes eylül ! :))
    hayırlı günler ..

    YanıtlaSil
  34. Hayırlı günler,
    Sevgili Adsız..:)))

    YanıtlaSil
  35. Ne güzel söylemiş...
    Türkü kültürü konusunda çok zayıfım.İlk defa dinledim,oldukça hüzünlü.

    YanıtlaSil
  36. Sevgili içimden geldiği gibi ~~~ ;
    Türkülerimiz çok güzel..
    Anadolu kokuyor..
    Türkülerimiz biziz..:)))

    YanıtlaSil
  37. 41 kere maşallah diyorum , 41. yorumunuzu
    yazarkene.. deliyiz doluyuz da AŞK deyince önce bir dururuz.. Çok güzel bir paylaşım olmuş..
    Deliliğinize sağlık..Sevgilerimizle efendim..
    Bu arada hoş da buldum hani !!!!

    YanıtlaSil
  38. Sevgili nani;
    hoş geldin..

    AŞK deyince dururuz..
    Zaten asıl delilik bu değil mi..?
    AŞK'a selam olsun..:)))

    YanıtlaSil
  39. en çok sevdiğim türküden biri budur,öbürki sarı saçlarını diye başlayan var ya mihriban.Rahmetlik ne çok söylerdi bunu.
    Şeyma

    YanıtlaSil

Dost dilinden