Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ocak 2011 Salı

YÜREK SARSINTILARI-3


                           
Erkan Ogur-Tekbir
                                                                              


Aşamadık sınırlarımızı,
Tutunup yüreğimizin
kanatlarına...

Hangi ufka döndüysek,
vurulmuştu,
gördüm...

Melekler sarmıştı
kanayan yarasını..
kızıl tüllerle..

Kurtulamadık ağırlıklarımızdan..
Yer çekiminden beter,
Düştük yerin çekim alanına...


Aralık 2010
(A.G)






                                     
                                         Fotoğraf :A.Güler   26 nisan 2010
                                         Kuyudaki sihirli aynalar,Wiesbaden Kent Müzesi
                                         Wiesbaden/Almanya

6 yorum:

  1. Yürek sınır koyar mı peki her ne olursa ?
    Yer çekimini bilmeme ama yere düşüren yürek çekimidir bence..

    YanıtlaSil
  2. Ateş Böceği;
    Yürek kanatlanıp uçmak ister,
    Yere düşüren,yürek değil...
    yüreğe yüklenen dünya yüküdür...

    YanıtlaSil
  3. Video için çok tesekkürler ruhumu arindirdi çok iyi geldi sagolun

    YanıtlaSil
  4. Çocuk ben geldim. Şöyle bir gezip dolanayım dedim buraları. İyi etmiş miyim? Etmişim bence... Yerçekimi de neymiş, ben ona inat açıyorum kanatlarımı bilesin. Bak buraya uçtum bile...

    YanıtlaSil
  5. GüLüm'Se;
    sen de sağol,Ruhun hep arı duru olsun..

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı Çizmeli Kedi;
    Önce hoşgeldin...
    Evet iyi etmişsin,
    Yürek tahtında misafirimsin...
    ......
    Korkumuz yerçekimi değil ki...
    ''Yerin çekim alanı''...
    Yani üreğe yüklenen,
    Aklın eseri ıvır zıvır dünyalıklar...
    Buna ''Bir gecelik aşk'lar'' da dahil...

    YanıtlaSil

Dost dilinden