Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Aralık 2010 Cuma

YÜREK SARSINTILARI-2


     Fotoğraf:A.Güler-Van Gölü,Akdamar (Ah Tamara) Adası
  3 Ağustos 2010




     ''Yar yüreğim yar,gör ki neler var.''






Eyyy yüreğim,

sana ne desem ki;

Daha sevda şarkılarını hecelemeden,
Yalnızlık sözlerine mahkumsun...

Yalnızlık...

Hey,

saklama yüzünü...

Gözyaşlarını...

Erkekler ağlamaz mı..?

Erkeklerin yüreği yok mu..?

Nara düşmüş yüreği...

Nasıl soğutacak...

Nasıl avutacak...

Gözyaşıyla sulamadan..



Gecenin buğusu bir şebnem,

Göz pınarlarımda beklemede...

Düşmek için yüreğime...




A.Güler 
Kasım 2010 İstanbul.






8 yorum:

  1. Ağlamaz olurmu hiç...erkekler ya da kadınlar değil insanlar ağlar ve ağlamalı da...

    ağlamakla , gülmek kardeştir hem ağlar hem güler insan olan...
    onurlu, soylu bir davranıştır ağlamak doyasıya...
    damlalar birikip göl olmalı; yalnızlık boğulmalı...
    karaya çıkan sa güzelim ruh olmalı.
    İyi yıllar...

    YanıtlaSil
  2. Adam gibi ağlamasını bilmeyenin, kahkahasından da bir halt olmaz...

    Yılmaz Erdoğan / Otogargara...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nehir,
    Ağlamak belki de insanoğlunun en kutsal eylemlerinden birisi..
    Yürekten ve secde eder gibi...

    YanıtlaSil
  4. Evet sevgili La,
    Adam gibi aglamak lazım...
    Gülmek,gülebilmek için...

    YanıtlaSil
  5. insan yalnızlığı kendi kendine sarar
    kendine sarar
    istediğin ağlamaksa
    ağlamakta yetmez bazen gözünü akıtasın gelir

    ah tamara hikayesi çok ilginç gelmişti bana çokda sevdim üstelik orayı bende
    ağrı dağınada çıkmışsınız süphana da bekleriz efenim :)
    bu arada kodu kaldırabilirmiisniz acaba..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ruhumun Cesareti;
    Ağlama hali,
    Yürekten ağlayanlar için;
    insanla Rabbi arasındaki,
    bütün engellerin ortadan kalktığı andır..
    yani insanın Allah'a en yakın olduğu,
    Çok özel bir andır..

    Evet Ağrı'ya iki kez çıktık ikisinde de Zirve yapma şansı yakaladım...
    Süphan'a da geliriz elbet..:)
    Ama bu yılki rotamız 6010 rakımlı Kilimancaro.

    Ah tamara..
    acaba bütün aşklar acıyla mı yaşanıyor..?
    Ve Neden bütün aşk hikayelerinde,
    ayrılık ve Ölüm,
    Baş rolu dönüşümlü paylaşır..?

    Kod'dan kasdınızı anlayamadım...
    açıklamalı mail atarsanız ne dediğinizi anlatan...

    YanıtlaSil
  7. kelime doğrulama kodu yorum yazarken çıkıyor ya
    bu sorunu bir ben yaşıyorum
    teknik sebeplerden dolayı belki bi gün anlatmayada fırsatım olur (:
    kodları göremiyorum bu yüzden yorum yazarken ya baya uğraşıyorum olmuyor yada hiç sahibine iletilmiyor ..

    teşekkürler şimdiden
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ruhumun Cesareti,
    İstediğiniz ayarlamayı yaptım.
    Ümit ederim ki problem çözülmüştür..

    YanıtlaSil

Dost dilinden