Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Aralık 2010 Pazar

Van'dan Doğubeyazıt'a

 Van-Doğubeyazıt arası izlenimler...

Geçen yıl 1.sini gerçekleştidiğimiz Ağrı Dağı Zirve Tırmanışı,Çok güzel geçmesine rağmen,Zirveye çıkmak sadece bana nasip olmuştu.Bu yıl (2010) Ağustosunda tekrar tırmanış için sözleşmiştik...
Ve Dünyanın ve Türkiyenin çeşitli yerlerinden gelerek Doğubeyazıt'ta buluştuk...

               





Van Havaalanı...Ben(Tabiiki fotoğrafı ben çektim)Oskar,Richard ve Vedrana şimdi indik..


Muradiye Şelalesi
                                          

Şelalede Hatıra fotoğrafı...

Ben de resim çekenleri resmediyorum...

İşte Benim sevgilimin karlı zirvesi...
Burası Ağrı Dağı'nın Zirvesinin ilk gözüktüğü nokta..
Ve İşte bütün haşmetiyle Ağrı Dağı..
Sağdaki de Küçük Ağrı..
İshakpaşa Sarayı..
Sarayın Paraşütten Görüntüsü..

Oskar,Ben,Arif ve Ercan...
Sarayın Zindanına ineceğiz..
Ve Sarayın Zindanı...


Mahkeme Salonu ve Kadılık Makamı..
Ercan Bey Ben,Ekrem Emmi ve Murat Bey
Makamı paylaşıyoruz..
Sarayın Mescidi
Taş bezemeler harika..

Sarayın Türbesi

Sarayın İç Kapısı
Gerçekten taş oymacılığı harika ötesi..

İç Kapıda hatıra resmi...
Sarayın Mescidi ve türbe

Başka bir açı..
Şeyh Ahmed-i Hani Türbesi...
Mütefekkir Alim,Mem-ü Zin'in yazarı
Türbenin olduğu bölgede çay içiyoruz..


Türkümüz

6 yorum:

  1. ülkem de öyle güzellikler varki görülesi resimlerinizle o tarihi mekan da gezintiye çıktım keşke görebilseydim..o tarihi dokuyu...
    sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Bilge,hoşgeldin,
    Evet ülkemiz dünyanın en güzel coğrafyalarından biri..
    Ve de en kadim medeniyetlerinin yaşandığı bir yer...
    Belki de bütün dünyanın ve tarihin de bir özeti...
    Bütün bu güzellikleri farkında olarak ve farkında kalarak görmeniz ve doya doya yaşamanız dileğimdir..
    Sevgine sevgi..
    Dostluğuna da dostca selam olsun..
    Mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba asahhara;
    Önce hoş geldin...
    Aslında yaratan güzel yaratmış,
    bizde bir marifet yok...
    İnşaallah ikinci Zirve tırmanışı resimleri de gelecek..

    YanıtlaSil
  4. bırrrrrr üşüdüm görünce .
    ama çok değil dört sene önce bende 2300 rakımlı bir dağ başındaydım:)aynı yerlerde olmasa da yakınlarında sarıkamışta görünce bir tuhaf oldum yine....

    YanıtlaSil
  5. Merhaba asyaselda;
    hoş geldin..

    Evet insan üşüyor belki..
    ama müthiş bir şey..
    Yaşamadan bilinmez ki..

    saygı ve sevgiler..:)))

    YanıtlaSil

Dost dilinden